2012-01-07
 19:12:10

my heart wants to hurt you

Tjingeling (: ,

Har inte skrivet på jätte länge . . Men jag har tyvärr inte haft tid alls !
Men jag ska berätta att jag har faktiskt börjat älska att laga mat :O , det kunde man inte
tro om mig , för pappa har sysslat med mat i hela mitt liv , han har jobbat utomlands
som kock och köksmästare och allt. Så jag har aldrig gillat att laga mat , har tycket det verkade
tråkigt , men nu för någon vecka sen så började jag och pappa snacka om det, så ja sen
dess så har jag lagat mat typ var dag här hemma. Och ALLA har älskat det till och med min
låtsaspappa Sonny :O , och jag menar då har man lyckats verkligen med maten , för han är KRÄSEN !

Jag vill verkligen utbilda mig till kock ! Det är en sak som jag vet iaf ^^ Sen barnmorska också såklart :D

Idag till mat lagade jag köttbullar i Italiensk tomatsås och pasta . Min låtsaspappa åt fan 4 jävla stora portioner :O , jag som inte trodde han skulle tycka om det ! Haha som jag satt och log för mig själv :D

Nej nu har jag inte tid att skriva mer !

Ska gå och ta ett varmt mysigt bad . Sen blire myys med familjen !

Puss på er :*




Älskar dig pappi , tack för du stöttar och hjälper mig ! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: