2012-01-26
 10:30:09

Sometimes you'never really realize how keeping quiet hurts

Tjingeling alla ! (:

Idag äre Torsdag , & jag har ingen praktik . . Snacka om skönt , för jag är ledig imorron också :D
Vi är ju ute på praktik nu i 3 veckor , vi började i Måndags , och jag fick vara på familje centret i Trelleborg.
Jag trivs jätte bra där ^^ . . Igår fick jag hålla en 8 veckors bäääbis ! :D , oohh mitt hjärta smälte, så jävla sööööt !

Iaf , idag så försvinner mitt långa hår :( , Men mitt egna hår är iaf längre nu än innan , så skönt är iaf det ^^
Efter jag tagit bort håret så ska jag och emmaah käka pizza :D , * muuums * & shoppa såklart , det får jag inte glömma ^^

Neh nu ska jag gå och duscha och fixa mig . . Sen blire bussen till Trelleborg !

Lägger in en bild sen efter jag tagit bort mitt låånga hår ^^

Puss på er :*



Så ser mitt hår ut nu :)*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: