2012-01-11
 18:42:24

if two people are meant to be together,they will find their way back

Tjingeling (:

Håller på att laga middagen , och jag trivs så jävla bra med det ,
så efter studenten blire nog någon kockutbildning (:
Alltså jag blir alltid lika glad här hemma när alla i familjen blir så mätta så att dom nästan kräker :D
Min låtsaspappa äter som om han aldrig har ätit innan xD . .


Men men idag i skolan så fick jag reda på var jag ska praktisera vecka 4 - 6 ,
och jag ska vara på familjecentret i folketspark i Trelleborg (: ,
blev kanske inte jätte glad , för jag trodde man fick vara på mödra eller något sånt .
Men nej då , det ska ha med kultur att göra :( ooh !
Nej nu ska jag gå och kolla på middagen , får hoppas att den blir lika god
som det andra jag har lagat har blitt ^^ . .
Puuuusss :*
Oohhh , vill utomlands NUUUUU



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: