2012-01-09
 18:26:25

She can´t fall for you , if you´re not there to catch her

Tjingeling ! (: ,

Sista lediga dagen på lovet . Imorron börjar TYVÄRR skolan , men får la se det positivt ,
det är bara 5 månader till FUCKING STUUUDENTEN !  Gissa hur jävla glad jag är . .
Känner att jag måst börja planera allt nu ^^ , eller så är det bara för jag är sugen
på det och är helt ivrig redan :D , mouahah . .



Men men , idag var jag hos frisören och fyllde på med hår , så nu är det tjockt och fint igen ^^ ,
men om 4 veckor ska jag ta bort allt :( , då blir jag korthårig igen . . Limås var med mig ,
vi fikade innan jag skulle till frisören , & jag träffade även på Krolle , så vi snackade en liten stund !
Alltid lika trevligt att träffa han. . Efter frisören hann jag och Limås att gå lite på valen och kolla ,
sen tog jag bussen till underbara Alexandra och finaste ungen Fabian <3 .
Alltid lika mysigt att vara där hemma hos dom ! Nu sitter jag och väntar på att köttfärslimpan ska bli klar .
Det är som vanligt jag som lagar mat nu , så ikväll lagar jag :
köttfärslimpa , gräddsås, potatis och vitlökssmaksatta stekta morötter :) , * mums *
Nej nu ringer klockan , så nu är limpan klar !
Puuuus :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: