2012-01-22
 11:48:19

I'm so tired of being good

Goood morgon alla ! :)

Oh blir så glad varje gång jag tittar hur många läsare jag har . . Stiger ju för fullt ;D

Men men idag är det Söndag , och det gillas ju dock inte av mig ! Ska in till Trelleborg
snart med mammi , sen får man se vad resten av dagen bjuder på, ska iaf fortsätta kolla
på resor till mig och bror ! (:
Vi kan inte bestämma oss var vi ska åka haha xD , men det lutar mot Egypten ^^
Men vi vill åka så så fort som möjligt , men som vanligt förstör skolan det :(
Så det får bli den 31 Mars , och det är låååångt till ! ! ! :(

Nej nu måste jag dra , mammi kallar haha !

Puuuss på er :*


Saknar dig syster yster <3 <3  !
Du är den bästa storasystern som finns !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: