2012-01-15
 10:46:57

Jag lever i nuet och ser framåt .

Godmorron !
Söndag idag , det innebär skolan imorron :/ , bläää . .
Igår så var jag sjuk , kräkte från klockan 07.00 - 13.15 :( , men sen mådde jag bra igen .
Så jag , Simon och Sami stack till WONK på kvällen , men det fick bli Cola och redbull för min del. .
För jag tänker dock inte dricka på tom mage . . Ajjjabajja !
Så vi kom hem ca 03.30 inatt . . & jag kan säga att jag mådde riktigt illa igen :(
Fy fan som jag kallsvettades . . Riktigt ÄCKLIGT , så det blev en kalldusch för min del . .
Men nu imorse när jag vaknade så mår jag hur bra som helst :) , så ska försöka äta frukost nu . .
För jag åt absolut nada igår , så jag är rätt hungrig nu kan man säga xD


Mammi bad precis mig om jag kunde laga middagen ikväll , oohh gissa hur glad jag bliiiir :D ,
Så jag har bestämt att jag ska laga : Potatis mousaca med fetaost ! :D * mums *

Nej nu ska jag gå och göra frukost . Alla här hemma sover , det är så mysigt att vara uppe själv !
Pussss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: