2012-01-17
 17:32:13

love it love it love it !

Tjingeling (:
Sitter och väntar på maten ska bli klar , såklart är det jag som lagat den ikväll igen . .
Men jag klagar absolut inte , jag älskar att laga mat ! Det är så himla kul :D . .

Men men , ikväll äre 150-dagars . Alltså 150 jävla dagar kvar till FUCKING STUDENTEN ! ! :D
Snacka om att man vill att tiden ska gå SNABBT ! !

Imorron äre skola som vanligt ... Börjar 08.00 och slutar 11.30 , för vi har inte den sista
lektionen , och tur är det , för vi har dryyyyga Karin som lärare . . BLÄÄ. .

Sen 14.10 ska jag till läkaren , hoppas det går bra *

Nej nu är maten klar . . Skriver senare när jag sitter och pluggar :*

Puuuuuss :*

Min lilla Mira tycker om mitt smyke i naveln ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: