2012-01-09
 01:58:53

Förvirrad

Usch jag vet inte riktigt var jag ska börja !
Just nu har jag typ sådär 1000000 tankar i huvudet . . Jag har träffat en kille ett tag nu ,
i början kändes det jätte bra. . & allt verkade bra , men efter ett tag så började vi träffas
mindre och mindre, visst det är bra , så man inte tröttnar på varandra. Men sen så kändes
det som att han inte hade tid, och liksom han kom med massa ursäkter när vi hade bestämt
att vi skulle träffas :( , jag menar vad får jag då för uppfattningar ? :
Jo att han inte är intresserad mer såklart . . Så nu har jag sagt vad jag tycker , ;
Att det känns inte som att vi kommer någonstans med detta och att vi knappt träffas mer
och att det känns som att han inte har tid :( , men ja jag har inte fått något svar på det ,
Och det visar ju dock bara hur '' mkt '' han brydde sig om det :/ ,
Trodde inte det om han faktiskt , för han var helt underbar när jag sov hos han , så mysigt det var . .
Men ja man kan verkligen ha fel om folk :(

Tack vare Alexandra insåg jag att det är nog bäst att skita i han . . Egentligen vill jag inte det , för jag började få känslor för han . . Men hon har varit med om exakt samma , så man ska nog lyssna på henne innan man bli för mkt sårad :/ .


Nej nu ska jag gå och lägga mig , ska upp tidigt imorron för att dra in till Trelleborg för att umgås med Limås och sen till frisören för att fixa håret ^^ . .




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: