2011-09-22
 11:00:49

Diamanter är en flickas bästa vän

Tjingeling , har inte bloggat på skit länge :/ , men ja jag har inte hittat den perfekta datorn för mig .
Så jag lånar lillebror när inte han har sin . . Så därför kan inte jag blogga så ofta . .
Idag har vi iaf studiedag , skönt som f*n ! Så jag ska bara ligga och
tjocka mig på soffan med massa godis och filmer xD , * typiskt mig *
Sen blire väl att städa mitt rum :( , ooh ! Finns inget jobbigare än det . .
& ikväll blire att träna och sola lite (: , * älskar att sola * hihi
& imorron äre äntligen FREDAG ! ! Så jävla skönt
Nej nu ska jag säga hejdå till mammi som ska till jobbet ,
sen ska jag bädda i soffan och kolla på '' jag saknar dig ''
Jag säger bara en sak , jag har inte gråtit så mkt sen min lillebror och låtsas pappa krockade ,
alltså denne filmer är så sjukt hemsk , jag rekomenderar denna filmen alltså !
Ni måste kolla på den !
Har precis tittar på Domestic disturbance ! Det är också en film jag rekomenderar .
& det bästa är att John Travolta är med ! <3
Den är riktigt bra , ja det är iaf vad jag tycker . .
Nej nu ska jag leta efter fler bra filmer . :*
Snart säger jag godnatt . Ska upp 05.00 imorron bitti :/ , kommer inte orka det !
Men som tur äre Fredag imorron (: , Ska shoppa lite med Emmaah efter skolan :*
Denna dagen har verkligen gått snabbt :( , men så äre väl när man har studiedag :P
Nej jag vet inte vad jag ska skriva mer ^^ , så jag säger godnatt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: