2011-09-11
 11:10:51

Söndag , plugga heela dagen :/

SKJUT MIG TACK !
Så trött jag är , men jag kan inte sova :( , ont i halsen fortfarande och ont i huvudet . . Hur ska det gå att plugga ?
Måste göra klart några uppgifter på människan socialt och kulturellt sen göra lite på alternativ medicin , ( även om det ska vara klart den 12 December ) sen börja smått på psykosocialt arbete . & till sist plugga lite på psykologi A , ska liksom ha prov på Torsdag ! ussch :'/
Iaf , idag i Stora Beddinge där jag bor är det något som heter mitt i byn haha (a) ,
det är massa saker som händer , typ . . Orka , här finns ju bara massa pedfil grannar och gammlliiiinngar ! ! !
Jag ska iaf bara dit och handla godis och kolla på hästarna . .
Sen ska jag gå hem och plugga . . Men där är säkert någon man känner från 5 eller 6:e klass :S , såna bönder !
Nej nu ska jag gå och fixa mig . . Sen äta frukost
Puss *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: