2011-09-04
 11:27:26

Söndag !

* gäääääsp * Vill bara krypa ner under täcket igen . . Helt jävla död alltså !
Igår var jag och Emmaah på Wonk , så jävla roligt det var . 
Så kom där kändisar till Wonk , kissies ena bögkompis var där :D ,
woohoo ! Hahaha , men det var nog bara jag som reagerade på det xD , för det är nog inte
många på en gayklubb som läser kissies blogg ^^ . .
Sen kom andreas lundstedt från Alcazar och Petra Mende (: ,
lite kul faktiskt ! Emmaah blev helt hysterisk hahahahaha , xD . .
& sen får jag ju egentligen inte dricka för jag tar antibiotika för min hals , meeeen det blev ju ändå liiiite dricka xD ,
När klockan blev 02.30 så tog vi bussen från Wonk till Malmö södervärn ,
& emmaah åkte hem till Trelleborg & jag åkte till Svedala där mammi hämtade mig (: ,
sen när jag kom hem blev det att bädda ner sig i en varm och skön säng !

& nu sitter jag här . . Håller på att plugga lite ( förvånad över mig själv ) .
Sen ska jag nog lägga mig och mysa lite med Mira och kolla på film .
Mår inte så jätte bra idag :/ , fortfarande ont i halsen . . Men men , det går väl över det också .
Kan iaf svälja och äta nu , det är det viktigaste för mig iaf haha ^^

Nej nu ska jag fortsätta plugga !

Puuuss *

Mira tuggar på min navelpiercing ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: