2011-09-10
 10:10:53

Lördag ,

Har inte bloggat på nästan 1 vecka . . Men min dator har begått självmord :/
& jag är såå kräsen när det gäller att hitta en dator , så än har jag inte hittat någon :/ ,
men min lillebror är den bästa , så jag får låna hans tills jag har hittat en egen :D wiiie  . .
Love you lillebror <3

Men men . . Idag är det ju Lördag , & ja jag har väl inget planerat . .
Jo jag ska in till stan och shoppa med bror , sen vet jag inte vad kvällen har att bjuda på . .
Kan fortfarande inte dricka pga min medicin :'( oohh ! Så nästa helg , då jävlar ,
då får jag ta igen dom här 2 helger som jag inte har kunnat dricka på :) .

Nej nu får jag göra mig iordning , orkar egentligen inte :( . .

Puss*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: