2011-09-27
 09:53:26

I believe that everything happens for a reason

God morron ! (:
Idag blire ingen skolan , * skönt * . Så jag ska snart fixa mig & åka in till stan för
att få mina naglar fixade & umgås med älskade Emmaah (: . Ska även hälsa på pappi
som kommer hem idag från Florida , han har varit där i ca 4 -5 veckor ! 4Hans bror bor
liksom där med sin familj ! Så jag har 3 helt underbara kusiner där nere som
jag saknar så det gör ont i mig :( , har inte träffat dom på flera år !
Deras lillebror Patrik har jag aldrig träffat , det är bara Philip &
Ridgely som jag har träffat 3 gånger tror jag det är :( . ¨
Men men nu ska jag gå & fixa mig . . Vill egentligen inte gå upp från sängen , ooh ! ! :/
Tänk att bara kunna ligga kvar i sägen hela dagen , så skönt det hade varit . .
Puss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: