2011-09-02
 06:33:36

Fredag ! !

Äntligen Fredag ! Så härligt . . Denna veckan har gått väldigt snabbt (: , & det är bra !
Igår hann jag inte blogga . Pluggade hela kvällen .
Iaf, igår var jag på återbesök hos läkaren pga min hals ju .
Och ja det ser bra ut , den är på bättringsväg , det går väldigt sakta sa läkaren , det kommer ta tid .
Men det är ju bra (: , den ska ju inte bli värre xD haha . .
Hmm ja , jag har inget mer att berätta (: ,
ska fixa mig nu för att ta bussen till skolan . .
Sen hem och plugga (: , jag har fan blitt en riktigt nööörd ^^ haha . .
Men denna helgen kan jag ju inte festa och dricka :/ , går på antibiotika ju :'( , buuhuu . .

Nej nu måste jag dra ! Skriver mer när jag kommer hem . .

Pusss '

22.00 , * gäääsp * , kommer somna vilken sekund som helst :( , är helt tröött !
Pluggandet tar all min kraft ahaha . . Nu känner jag för att bädda ner mig och mysa med chips och en skräckfilm !
Tror nog jag ska göra det . . Kommer somna helt tidigt haha , ^^ . .
Nej alltså jag säger godnatt haha , kommer inte orka vara vaken länge till . .

Puss på er *





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: