2011-10-11
 18:08:21

You met me at a very strange time in my life

Tjingeling ! (:

Hemma från skolan nu , skönt som fan kan jag säga !
Nu blire väl att plugga lite & kolla på efterlängtande ghost whisperer ^^
Jo jag har också funderat på vad jag ska göra med mitt hår , & ja jag har ju klippt det
kort ( tyvärr ) :( , så nu ska jag sätta i hårförlägning & bleka det (: !
Vill liksom ha långt hår , HATAR kort , fattar inte ens varför jag klippte mig :( Ohh ! ! !


Nej nu ska jag plugga !

Skriver mer sen

Puuuss :*


När vi testade studentmösser i skolan :D
'




Klockan är snart 22.30 , så ska bädda ner mig i sängen snart , även om jag börjar 12.40
imorron ! ^^ .
Iaf , sitter och tittar på tatueringar jag vill göra , så hade tänkt slänga upp dom här inne så ni får se !
SKA iaf göra en tatuering som är för min lillebror , i och med att han är mitt allt så känns dt bra !


Denna ska jag ha under mitt hjärta på höger handled .




Sen denna , ohh jag älskar den alltså ! Så himla söt den är . .





Nej nu får jag säga godnatt ! Ska lägga mig och glo på ghost whisperer ^^

Puss på er :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: