2011-10-27
 20:52:47

Wanna feel the night

* gäääsp ! *

Herreguuud vad jag äe trött ! Känns som klockan äe 00.00 typ . .


Idag fixade jag håret , förlängde det en jävla bra bit , jag lägger upp bild här . .
Det tog en bra stund iaf , jag satt från 10.00 - 15.15 :O , snacka om att jag var öm i röven sen !
Men som tur var lilla emmaah där o höll mig sällskap & Terese som fixade mitt hår känner
jag sen innan så henne snackade man massa skit med också , och massa sexsnacka och om killar ^^
Efter det shoppade jag och Emmaah loss duktigt , iaf på systemet ! muuuums *
Sen åt vi på mcdonalds ( tjockisar , mouahah :D

Nej alltså nu har jag inte tid mer . .


Har massa att göra , men berättar inget ^^ . . * min hemlis *
Så här ser mitt hår ut nu ! (:


* love it *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: