2011-10-12
 22:30:29

Tiden går. Även när det verkar omöjligt

Tjingeling (: !

Ohh , blir så glad varje gång jag loggar in och kollar hur många läsare jag har ! (: ,
Det blir ju fler o fler ju ! Hihi så ska det ju se ut . .

Iaf , idag i skolan så fick jag reda på att jag fick VG + på mitt autism prov ! wiie . .
Sen efter skolan blev det stan med emmaah ,& ja sen åkte jag hem vid 16.30 med mammi .
Sen har kvällen bara bestått av PLUGG ! Woohoo , kan ju inte bli roligare . .  Hmmm

Jag kan iaf säga att jag sitter och halv dampar nu , telernor har problem
med 3G nätet så jag kan inte gå in på facbook på mobilen :/ , känner värsta paniken !
Ok där lät jag som en nöörd ! Men brukar alltid gå in på mobilen :/ , Orkar liksom inte slå på datorn . .

Nej alltså nu orkar jag inte sitta här mer .
Ska logga ut , sen bädda ner mig & titta på ghost whisperer !

Puss på er :*





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: