2011-10-08
 13:21:29

LÖRDAG ! !

Äntligen Löördag ! & Ikväll blire WONK med Emmaah & min lillebror , han har precis fyllt 18 så jag och emmaah tvingar med han :d hahaha , Men han ä inte bög eller så , han är hetro !
Men men , sitter & funderar på vad jag ska göra fram ntills jag ska börja fixa mig inför kvällen / natten !
Blir väl att mysa o ta det lugnt . Sen när Emmaah kommer så börjas det drickas . .
Eller så ringer jag hita Friiida så får hon hålla mig sällskap tills Emmaah kommer . .
Jag känner för att lägga upp massa j*vla bilder ! Så det gör jag ! '
Utgång med Frida ! Den 9 September 2011
Myskväll med Frida , den 20 Augusti 2011
Min fina Prins <3333
Nej nu ska jag dra ! Känner för massa chips & en bra film
Puuuus :*


Ronny

Jag hade velat vara den hamstern :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: