2011-10-05
 09:51:51

Do they know?

God morron !

Sjuk idag ja . . Kräkte när jag kom hem från skolan igår , sen 1 gång inatt ! Mår piss alltså :/
Så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv . . Sen tittar jag på ghost whisperer också (:
Jag älskar den serien alltså ! Det finns absolut inget som är bättre än det . .
Men men nu ska jag gå och försöka få någon mat i mig , har inte ätit något sen luch igår i skolan :/
Är riktigt hungrig med kan inte äta . .  Så nu ska jag se om jag får något i mig , skriver senare igen !
Puss :*
Så nu har mammi kommit hem och vi ska snart äta . Hoppas verkligen jag kan äta alltså !
Jag mår iaf mkt bättre nu , & det är såå skönt  . .
Ska kolla klart på hela säsong 1 av Ghost Whisperer innan vi käkar .
Sen efter vi ätit så ska vi spela biljard (: , jag o André mot mammi & Sonny !
Så nu ska jag dra . Skriver innan jag lägger mig .
:*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: