2011-10-04
 16:55:24

Cola light är bara för feta människor.

Tjingeling ^^ ,

Alltså jag har fått jätte många läsere nu när jag kollade efter (: , Så glaad jag blir !
Har inte bloggat på ca 5 dagar , men min lillebror har varit hemma så har inte haft tillgång till hans dator ^^
Får fan skaffa mig en egen igen , men är så jävla kräsen så hittar aldrig en :( !
Iaf måste berätta om Fredags & Lördags , var ju i Halmstad :)
Hade så jävla kul , festade med Leo , Lina och 2 andra . . Första gången jag träffade dom alla !
Jag lärde mig även nya kortspel av dom som jag ALDRIG kört här nere xD haha . .
Men det var riktigt trevligt . Sen åkte jag hem på Lördagen och var på öppethus på min lillebrors internat. .
Sen finns det inget annat att berätta ^^
Men nu ska jag fortsätta kolla på unga mödrar och må illa :'( uueee !
Nej nu ska jag drömma mig bort bland massa bebisar ! !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: