2011-11-24
 17:09:24

You only need people who cares

Tjingleing (:
Torsdag idag , har haft psykologiprov i skolan . . Det gick extret bra , så jävla skönt !
Sen ringde mammi & berätta att gubben om lägenheten i Skurup hade ringt , så vi ska dit på
Måndag och förmodligen skriva på kontraktet . . Så jävla skönt det ska bli att flytta ! ! & Skurup
så  är så lugnt och fint . . Det kan inte bli bättre , jo i och för sig Malmö är bättre , men jag har inte
hittat någon fin och bra lägenhet där :/ , Sen så vill inte jag bo var som helst i Malmö heller . Ussch . .
Men vi får la se längre fram hur dt blir med det . ^^ . Sen jobbet i Danmark , jag skulle egentligen börjat
i Torsdag ( idag då ) , men det kunde jag ju inte , oh känner ångesten ! Men det löste sig som tur var .

Fredag imorron , * längtar * , säger inte varför . . För jag har mina hemligheter ^^ . Så hihi .


Nej nu ska jag dra & lägga mig i ett varmt skumbad en lååång stuuund , med levandeljus och helt
mysigt , oohh ! Känner att jag behöver det nu alltså ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: