2011-11-17
 14:04:14

äckliga mardrömmar !

Herreguuud !

Alltså innan jag berättar om hur dagen har varit så måste jag verkligen
berätta om min dröm jag hade inatt. . Alltdå det är världens sjukaste dröm ! !
Jag somnade rätt tidigt , sen kom drömmen . . Jag kommer ihåg exakt hela drömmen. .
Jag drömde att jag låg i en säng och vred mig och helt plötsliget har jag gått i brygga ,
jag snackar som om där var 5 personen ii min kropp , och snackar olika språk .
Det var som om jag var besatt, jag skrek att jag ville döda min mamma och att
jag skulle skada henne så fort jag såg hon . .
Jag försökte slita mig loss från dom som höll fast mig.
Sen vaknade jag upp ifrån drömmen av att jag låg och skakade och hade ont i tungan.
Jag hade bitit av min tungpiering :O , Jag började känna lite panik , så jag försöker somna om . .
Men helt plötsligt börjar jag skaka som fan ,
alltså jag kunde inte kontrollera mig själv , det känns som
att jag drömde igen , fast jag var vaken . .
Jag funderarde på att kalla på mammi ,
för jag kände att jag behövde någon som kunde lugna ner mig .
Men när jag skulle gå upp för trappan till henne så börja jag känna hat mot hon :O
Jag blev faktiskt lite rädd ! Jag menar så ska man väl inte känna mot sin mammi ? . .
Sen blev jag helt trött och yr så jag trilla i trappan , inte ner för hela trappan men ja . Efter jag väck mammi
så går vi ner till mitt sovrum och snackar , och då kommer hatat mot henne igen .
Jag blev helt tädd för mig själv. . . Det var som om jag ville skada henne :'( , & då börjar jag gråta . . Sen somnade jag efter någon timme . . Så jag sov ca 3 timmar inatt .

Sen upp kl 06.00 , wow så kul . . Trött som ett jävla AS ! ! ! & hade nationella prov i svenska B .... Men det gick skit bra , satt 3 timmar med det :D , så det kändes bra . .

Nej nu måste jag dra , ska upp te Svalöv :D
Puss på er :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: