2011-11-12
 12:37:31

Didn't we almost have it all

God morron !

Lördag idag , hmm känner att jag vill göra något GAALET ikväll ! Känner mig ändå på rätt bra humör . .

Iaf , igår var det minnesstund för älskade Jens !
Guuuud vad han är saknad ! ! :(

Kan fortfarande inte fatta att du är borta Jens !
Jag & min kusin Adela satt i parken och
tog en cigg i Torsdags , & då dök minnena med dig upp :(
När vi satt på vår bänk i parken och snackade
massa och tog cigg efter cigg för vi inte hade något bättre för oss . .
Ingen kan ersätta det !

Vad kan man göra ikväll då ? Antingen vill jag på en GALEN hemmafest
eller ut på något grazy ställe ! Vi får la se vad det blir . . 

Sen måste jag också bara skriva av mig lite om en sak . 

Alltså är man så pass gammal som denna personen jag snackar
om är så borde man ha något innan för pannbenet .
Men nu har den personen visat sitt rätta jag ! &
jag orkar inte lägga ner mer tid på den personen . .
Visst jag gjorde ett fel innan , men det sa jag förlåt för .
Liksom han säger att han tycker om mig mer o mer och allt sånt .
Och varje gång vi träffas så har vi alltid så kul och mysigt ,
men nu när vi inte är så hör han inte av sig ,
utan det är alltid jag som hör av mig. & han visar inget intresse alls .
Men varför säger han då att han tycker om mig mer o mer ?  
Så jag har bestämt mig , jag ska vara likadan !
Jag tappar intresset väldigt lätt när killen inte visar något !  

Sen skriver inte jag allt här heller ,
det är mkt annat också som gör så jag tappar intresset snabbt nu
.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: