2011-11-06
 11:28:23

my heart wants to hurt you

Söndag idag . . Har haft lov hela veckan , såå himla skönt alltså !
Har hunnit med rätt mkt i veckan , & det känns bra . . Så ja , imorron äe det skola igen . .
Och dt känns mindre bra xD .
Men ska bli underbart att träffa Martina ! ! Saknar henne så hääääär mkt . .

Just nu har jag väldigt mkt tankar i huvudet , men dt äe såna som jag helst inte tar här . .
Men vissa människor förstår jag mig inte på , varför kan man inte bara vara ärlig och
stå för det man gör och det man vill  ?
Jag är så förvirrad ! !


Känner att jag behöver tid att tänka på vilka människor jag ska ha kvar i mitt liv . .
Men nu blire jobb mä Friiiida ! :D <3

OMG ! SÅNNA HÄR BILDR LÄGGER MAN VÄL FAN INTE UPP PÅ FB ? ?
Det är ju bara så för mkt  ! ! Det äe äckligt . . .
Såna har man ju i sin mobil kanske , inte lägger man upp dom på fb :S , * spyr *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: