2011-11-20
 17:55:04

Life is not always easy

Såå , nu äre Söndag & helgen är slut :/ ussch !

Men men , har iaf haft en toppen helg . . Så mörkt ut i Fredag men den blev toppen framåt kvällen :D !
Festade med Emmaah , Jonas & Gustav , eller ja festa kan man inte kalla det . .Men vi satt och drack o spelade kort :) , riktigt kul var det ^^ . . & det var även första gången jag träffade Jonas & på morronen så fick jag veta att hans familj känner min mormor och morfar , såå jaa min moster och min morbror umgicks jätte mkt med Jonas pappa . Så det var en lite rolig chock xD haha världens är fan skit liten ^^ .

Men men . Nu ska jag plugga lite , sen blire film & sängen . .

Puss :*



Älskar min tatuering !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: