2011-11-27
 15:19:40

Fore as long as you want to

Tjingeling !

Trött som ett aass är jag :/ , denna helgen har verkligen tagit på mig . .

Ska berätta lite om helgen faktiskt . .

I Fredags var jag och shoppade med Emelie & Emmaah (: ,
mkt trevligt, sen vid 16.00 tog jag bussen in till Malmö för att ta tåget vidare dit jag skulle ,
men jag säger dock inte var jag åkte , det är en hemlighet ^^ . .
Sen var jag framme där klockan 19.00 & där stod underbara Maalin &
väntade på mig , har inte träffat henne på flera år (:  . . Sen tog jag taxi till *** ,
för jag skulle dit och dricka med några personer & dels skulle jag sova där . .
Men sen blev det massa bråk och sånt skit , & jag orkar inte sånt så jag stack och tog in på
världens mysigaste och finaste hotell :D , var framme vid hotellet kl 04.00 och somnade vid 06.00 :O ,
sen på morronen vid 09.00 så kom *** dit och så snackade vi ut , det behövdes verkligen . .
Sen vid 12.37 tog jag tåget hem , & fina Maalin höll mig sällskap undertiden (:

Var hemma vid 15.10 i Skurup , så hämtade mammi mig där . . Snacka om att jag var TRÖTT ! !

Sen på kvällen så blev det Malmö  (: , fast jag inte orkade , men va fan . .
Kan inte sitta hemma på en Lördag ju haha . . Så snälla Jimmy körde mig in till Malmö :D ,
han skulle ändå hämta sin pappa där ^^ . .
Sen tog jag tåget hem vid 02.00 & fick ta taxi hem , så var hemma vid 03.30 . .
Så sov jag till 12.00 , fy fan vad jag var trött xD . . Så nu ska jag fan bara ta det lugnt idag . .


Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på tv & kränga massa chips och godis ! :*




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: