2011-05-01
 12:06:36

Söndag . . Chilldag ..

Jaha , så var det söndag idag .. Gud vad helgen har gått snabbt .. :/ , inte kul . . Men fick precis veta av Martina att vi har studiedag imorron ( SKÖNT ) , Såå ska vara uppe hela natten och bara titta på film & tjocka mig med chips ^^ . ( kan leva på chips liksom ) xD . . Usch ja .. Vad kan man mer skriva ? Typ inget haha .. Nej just det . Måste dra .. Skulle ringa pappi :O , OBS det har jag glöömmt ! ..
Puss heey





Nu är klockan snart 22.45 . Har precis kollat klart på bb , tyckte inte det var rätt som åkte ut , det skulle vara Madde . . Men men , får hålla tummarna att hon åker ut nästa vecka (Y) . . Imorron ska jag umgås med Emelie Larsson quint :) , ska bli kulkuuul ! :) , längesen man träffade henne :/ . . Usch har mkt att gör imorron , ska ringa och beställa tid till tandläkaren , fixa ett sparkonto , ner till körskolan och ska ringa till ungdomsmottagningen .. Usch hur ska jag hinna allt ? , haha jaja det är kanske inte så mkt xD . Nej nu ska jag dra och lägga mig i soffan .  Puss höres imorron !  . . .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: