2011-05-04
 21:49:41

Sjukhuset hela dagen :/

Jaha , var ska man börja ?
Jo jag har haft hemska smärtor i magen nu typ 3 dagar & jag trodde det skulle gå över men det har bara blitt värre och värre :( , så imorse sjukanmälde jag mig från skolan och drog till sjukhuset . & där fick jag typ vara hela dagen ! kul ? NEEJ ! ! ! Fick ta massa prover och läkare ko och tryckte på min mage , och fy vad jag grät .. Har ALDRIG haft så ont som jag hade när dom trycket :( . Men ja , jag ska komma tillbaka imorron för då ska jag bli undersökt igen , dom tror liksom det är en inflammation i magen :( , Usschh .. & vad innebär det liksom ? . Aja , det blir väl bättre . . Bara jag slipper och ha ont , kan ja knappt gå :( ,
& på Måndag blir jag ägare till en Iphone 4 :D , wiiie ! Längtar som f*n thihi *

Nej nu ska jag dra och lägga mig i soffan och kolla på bb :) , Skriver mer imorron bitti ..

Puss *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: