2011-05-18
 10:46:48

Onsdag , ingen skola xD

HAHAHA , ingen skola idag heller , men det är bara för vi ska ha töntig golf tyyp hela dagen och det ska ju dock inte Myy vara med på nej ! Lärarna kan ju bara drömma vidare att jag ska spal golf :O , Men men jaha vad kan man hitta på med idag då ? , känner inte för att gå ut eller något sånt :( , men är väldigt sugen på godis :/ , oohhh åångest ! ! Ohh , sen har jag en annan sak att berätta ^^ , vi ska flytta om 2 veckor :D , wiiie ! Snacka om att  jag längtar ! ! ! Vill bara komma ifrån Trelleborg , usch usch usch ....
Nej nu ska jag väcka min bror och se om han kan offra sig och handla godis till mig :/ ,

Ps : , jag lägger upp lite bilder på huset vi ska flytta till ^^

Pusss på er *
Framsidan av huset , man ser även uterummet ,
( det är skit stort och har värmegolv , * mysigt* )



Baksidan av huset . ^^





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: