2011-05-11
 21:43:12

Onsdag ,.. Hur ska jag klara mig :O ?

Usch usch usch ! ! ! ! Idag stack mammi till Stockholm med sin arbetskamrat .. Hur i helvete ska jag klara mig med 3 inkompetenta människor här hemma :O ? . . Aja , det får la gå haha .. Meeehhh , visst jag är 20 , men det känns tomt utan mammi , haha :/ , Även om jag typ var borta hela tiden förr förra året när jag var tsm med andreas från Jönköping och jag snackade typ inte med mammi under dom veckorna som jag var hos Andreas , det kunde ibland vara 4 - 5 veckor  , sen kom jag hem och var typ hemma 4 dagar , sen stack jag igen och var borta kanske 3 veckor , och så höll jag typ på i ca 2 år , snackade knappt och träffade knappt mammi då ... Men nu känns det tomt ...... Men vi får la göra det bästa av detta .. Haha , nej nu ska jag plugga , sen ska jag lägga mig så tiden går snabbt hhahahaha ...

Puss på er *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: