2011-05-02
 11:01:08

Måndag , studiedag .

Godmorron ! Sitter och äter frukost , ska snart fixa mig för att dra ner till stan & umgås med Emelie Larsson quint ! :) , ska bli kuul . Sen har jag ju mkt att göra idag haha .. Innan jag dra till bussen måste jag ringa till tandläkaren och ungdomsmot , sen måste jag ner till posten & körskolan . . Ja , sen har jag säkert glöömmmt MASSA ! xD , nej nu ska jag dra . . Bussen går om 45 min och jag är inte ens halvklar :O , SE YAAA ! ! !..




Hemkommen från stan nu ! Herregud vad trevligt jag har haft det .. (: , eller ja förutom ett tag , men det ska vi inte gå in på . . Men jag fick verkligen behärska mig , men det var knappt det gick . . Ja iaf , inte mer snackat om det nu :P . Men tack Emelie för en jätte trevlig dag i stan ! Det få vi verkligen göra om :) , Men men , snart blire mat , sen tv resten av kvällen . Skola imorron ju :/ , buuull ! ! ! Aja , det får la gå , börjar ju kl 10.00 så lite sovmorron får man iaf ^^ . . Nej nu ska jag dra . . Skriver kanske mer ikväll , eller så blire imorron biitti .

Pusss ,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: