2011-05-07
 12:49:06

Lördag , !

Godmorron alla ! (: , ska börja med att berätta lite om gårdagen ! Gick på möllerstivoli med Emmaah & Emina , bara en liten stund , det vra mest bara fjortisar som var där :O Så jag och Emina drog till lejonen , sen efter det vidare till mcdonalds xD, haha . . Sen kom jag hem och lämnade mina saker , sen kom T** och hämtade mig , så åkte vi hem till han och hade mysigt så sov jag där . Vi somnade nog inte förren vid typ 04.30 , hahah :O . Sen vaknade vi vid 11 & då skulle vi hit till Trelleborg , dels för jag ska hjälpa till med huset idag och han skulle hjälpa någon här i Trelleborg :) . .
Men men , ja idag har jag inga planer iaf , jo jag ska ner till Telenor butiken ! xD . . & ja , ska ju KANSKE hjälpa till med huset , men vi får se om jag kan , har ju såna smärtor i magen :/ , ussch ! Vill att dom ska försvinna NUU ! . ! Nej nu ska jag äta frukost haha !

Puss




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: