2011-05-28
 12:03:57

Lördag , wiie ! Lite info från gårdagen ( fredagen )

Sorry , har inte skrivet på 4 dagar :/ , buuhuu . . Men har haft så mkt att göra & tänka på . . Så jag har inte haft tid . . Men nu är allt bättre ! Jaha , var kan man börja ? Hmm , jo jag kanske ska hoppa av skolan eller jag skriva ut mig från skolan den 7 Juni , men vi får la se hur det går på mötet . . Alltså ALLT har blivit få fuckat :/ , jag orkar inte med skolan mer . . Det kvittar hur jävla bra man gör ifrån lärarna klagar på ALLT ändå :/ , och hur kul är det ? ? ? ? Men men . .

GÅRDAGEN : Igår var jag i skurup , jag tog tåget dit , ( duktig ) , hihi . Sen så skulle T förklara vägen hem till han , hahaha & ja jag som då är extremt blod gick helt åt ett annat håll hahaha , men det var ju faaan inte lätt , han för klarade såhär : Gå över bommarna sen rakt fram tills du kommer till st1 macken sen sväng åt häger där , sen gå rakt fram tills du ser min bil . Men ja haha jag gick rakt fram sen kom jag till 2 bensinmacker och jag såg ingen jävla st1 mack haha , så jag fortsatte rakt fram , och ja gick säkert i 20 min . . Sen ringde T och ja jag förklarade var jag var , och då skrattade han och sa , du är hhhheeeeeellllt fel .... Hahahaha , gissa om jag DAMPA ! Sen fick jag vända om och gå tvärs över hela Skurup igen .... Till sist kom jag rätt haha . .  Sen på kvällen hämtade pappi mig , så åkte vi och handla massa godis / chips och läsk . Myyyys* Senare på kvällen kom Jimmy & Micke för att hämta mig , så var vi fylletaxi ^^ hihi kuulit ! Vid typ 00.45 kom jag hem , trött som ett svin var jag , men jag bäddade ner mig och kolla film med lillebror ^^

Idag : Hmm jaha får se vad som händer idag , skulle kanske hitta på något med pappi & lillebror , men får se hru det blir med det :P , haha , nej nu ska jag kolla på film och tjocka mig med massa GOTT !

Pusss , skriver sen ..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: