2011-05-14
 22:48:13

Lördag , lugn dag

Glömde blogga igår , sorry ! :/ , men mådde piss ! Just nu är jag så trött på sjukhuset och på min mage :/ ... Åker in och ut från sjukhuset ju .... Men men . . Idag har jag faktiskt inte haft ont :D , jo liiite i morse , men det var bara när jag vaknade .. hihi .. Dagen började med att pappi ringde och väckte mig , för han , jag och min lillebror skulle in till Malmö och shoppa så vi åkte till entré :) ^^ , mysigt ! Sen fikade vi där , och efter det stack vi till Höllviken och käkade på BK ^^ , * matvrak * haha .. Men jag har knappt kunnat äta nu under heeela denna långa tiden som jag haft ont i magen , så jag får passa på nu när jag inte hade ont idag ju ^^ . . Efter vi hade käkat så åkte vi hem . . vi var väl hemma vid 15.00 typ . . Sen gick jag och bäddade ner mig i soffan och vilade i ca 2 timmar . . Sen kallade ett långt varmt skönt skumbad ^^ , Men men sen nu sitter jag här . . Ska snart in till bror´s rum och kolla på film och tjocka oss med massa godis och chips .
& imorron kommer MAMMI HEEEM ! ! ! Guuuud vad jag har saknat henne :/ , känns som typ 1000000000 år som hon varit borta fast det bara är 4 dagar . (a). . Hon är hemma typ 15.00 & då ska jag KRAAAMA henne ! ! !
Neej nu ska jag in till bror´s rum . . Puss på er *




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: