2011-05-20
 22:38:39

Fredag , lugn dag & kväll

Sitter här nu & tar det lugnt .. Taknarna bara åker runt i huvudet :/ , igentligen så tänker jag inte på något speciellt :S , allt detta tänkade kom när jag låg i badet och skulle slappna av , men ja då kom alla tankar . . . Ussch , och sånt är jobbigt .. Får värsta ångest , jag vill inte tänka tillbaka på massa gammalt skit ju :/ , Sen på massa jag ångrar och sånt .. Men men , det är bara att sätta på musiken på högsta volym nu och fixa sig & tänka på annat ! :) , för ikväll ska jag ha KUUUUL ! ! ! ! Men det ska ändå bli en lugn kväll , inget drickande och sånt , utan en rolig / natt utan alkohol ! :) ,  Nej nu ska jag dra & fixa mig .. !


Pusss *




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: