2011-05-06
 08:27:43

Fredag , heeela dagen ! (:

Herreguuud ! Det är redan Fredag (: , med det gillar vi mkt (Y) ! . Haha morronen började kan inte sådär jätte bra , haha . . Min hamster attackreda med finger :// , fyyy fan ! Den lilla jävelen kan satan ta mig huggan :O blödde ner hela golvet och mattan i hallen xD , men men , fick ta plåser sen var det bra igen ^^ . .
Men men , skola snart iaf . . Sen blire gå till skatteverket ! Ska lämna in papper till dom , för jag ska byta namn :D , ska byta till mitt mellannamn  ( julia ) , tycker det är så fintfint ^^.
Igår var jag ju på sjukhuset , ja det gick väl rätt bra :)  , Fick iaf veta att det inte var något allvarligt . . Men får iaf ta medicin & ska tillbaka om 1 månad om det inte blivit bättre . .

Nej nu får jag dra och ta på mig :) ,
Puss *



17.17

Nu sitter jag här och ska snart fixa mig (: , ska på möllerstivoli med Emmaah ^^ , kul ! Sen får man se vad kvällen mer bjuder på (a) , iaf , jag köpte mig en Iphone 4 idag :D , härligt ! !  Men men , ska dra nu igen . . Jag skriver kanske senare ikväll / inatt när jag kommer hem !

Puss
*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: