2011-06-18
 16:08:39

Trötter :/ , Lördag , hela dagen . .

Snacka om att jag är trött nu :/ , mötte G på övre vid typ 02.00 inatt , sen gick vi hem till mig för att sova här .. Vi somnade typ vid 4 kanske ^^ .  Sen upp vid ja typ halv 12 :) Sen gick jag med han ner till övre när han skulle ta bussen hem . Sen nu sitter jag här & väntar på att mammi ska sluta , så vi kan åka till min pååållleee :) Wiiie ! * Men men . . Jag sitter och lyssnar på Shirley Clamp - jag fick låna en ängel . Tänker på min ÄLSKADE morfar & min morbror :'( , fy fan vad jag saknar dom ! Även om jag inte fick träffa min morbror , för han blev mördad när han bara var 18 år :'( , men ändå , han var min morbror :'( , sen min fucking helt jävla underbara morfar ! Den absolut bästa människan som vandrat på jorden ! Förstår inte hur jag klarar mig utan han ? ...... Jag saknar han så mkt att det gör ont i min kropp :'( .

Nej nu ska jag gå och ta på min andra kläder .

Puss på er !





Jag & morfar , ( jag var en liiiten skit ) ,  det var när vår ena häst hade blitt knivhuggen i Skurup på ridstallet där , ca 4 andra hästar blev allvarligt skadade :( , Hur fan kan en människa ge sig på oskyldiga djur :'( , det är så JÄVLA HEMSKT !" ! ! ! ! ! !  !


emma

är det Fiffi ?


Myy Ahlgren

Japp det är Fiffi :)


Elektra

Ussh jag kommer ihåg det gumman :( <3


Myy Ahlgren

Gör du :O , ? Usch det är många år sen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: