2011-06-23
 15:07:16

Torsdag ,

Usch usch , dagen började med att ja jag gick och lade mig vid 01.30 inatt tyyp . . Vaknade typ 15 min senare och mådde så fucking illa så jag skakade :O , fyy vad hemskt ! Så jag sprang till toaletten och väntade på att jag skulle spy :'( , men det gjorde jag ju dock inte .
Men jag satt nog där i 20 min , jag har nog inte haft en sån panik innan :/ . Men men gick och lade mig igen , somnade efter kanske 10 min . . Men fick inte sova många timmar , skulle upp 06.30 :/ , det fick gå alltså haha , skulle med lillebror till sjukhuset i Malmö xD , snacka om att jag var trött . .
Men man blev snabbt på bra humör för pappi körde oss , och man kan inget annat än garva när han håller på att tönta sig xD , Sen efter att allt var klart där inne på sjukhuset så körde vi och fikade :) ,
När vi äntligen kom hem så deckade jag i soffan haha . . Vaknade typ vid 14.00 igen ^^ , var så himla trött alltså . .
Så ja nu sitter jag här och väntar på att mammi ska sluta , så ska vi köra till mormor :) , ska fika där lite och snacka massa skiit mouahha . .
Imorron åker jag , pappi och lillebror till Danmark :D , ska handla spriiit ! Eller ja jag ska handla sprit haha , vetefan vad dom andra 2 ska göra :P ,

Nej nu ska väl jag dra tror jag , har väl inget att skriva mer , hmm . . NIX :P .

Så Puss på er *




SAKNAR MALLORCA ! ! ! ! !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: