2011-06-14
 19:24:17

Tisdag , jag är sjuk :/

usch usch usch usch ..... Jag är sjuk :/ , har skiiiit ont i halsen & har feber :( , buuuhuuu . . Men men , jag var iaf hos min massör idag , det är såå skönt , så nu håller jag tummarna för att det ska hjälpa mot min nacke :( . . Men men , denna veckan är det studentvacka för dom som tar studenten haha , och fyy fan vad blöt man blir när som har sina jävla vattenpistoler xD , men kul är det iaf ^^ . . Igår var jag i skurup hos T** . . Trevligt ^^ . . Men ja haha , blond som jag är fattar jag dock inte hur man ska göra när man skulle trycka biljett till tåget haha xD , så jag missar det första tåget :/ , buuhuu . .Men det löste sig :) , när man kom hem så mådde man skit , herregud vad jag hade fått ont i halsen . :O , sen på kvällen så fick jag feber och mådde piss . . Men det blev dock en mysig kväll med Jimmy :) , vi åkte runt lite sen gungade vi i parken xD , haha mysigt faktiskt ! Men men , ska dra nu , måste ut med hunden . .

Pusss *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: