2011-06-13
 00:36:43

! GAALEN HELG !

Har inte bloggat på ca 5 dagar . Men har inte haft någon tid alls :/ , usch . . Men alltså denna helgen har varit helt gaaaleN . ^^ , Carro har varit här , & jag lovar jag har inte haft så kul på skit länge ! Festat hela helgen , I Fredag när hon kom drog vi hem till Hampe kl 21.00 typ och drack tills typ 04.00 på morronen , sen var vi hemma vid 05.00 typ , sen somnade vi vid 06.30 kanske . . Sen upp kl 10.00 på Lördagen för att dra ner till stan haha :) , & fyy fan vad trötta vi var haha , men vi fick gjort mkt under dagen :) , vi käkade först på mcdonalds , sen solade vi , sen shoppade vi ,efter det åkte vi hem , sen ner till stan igen och käkade på Casablanca :) . . Det var gott ! eller nja , lite starkt ^^ . . När klockan blev typ 22.30 drog vi ner till stan , haha . . Vi skulle igentligen festa hos Hampe igen , men det slutade med att vi mötte hampe & Vinne i stan , sen drog vi hem till Hampe i ca 10 min , efter det drog vi helt plötsligt till Kräm haha xD , det var nice ! Där drack vi och sånt :) , sen vid 03.00 när Kräm stängde drog vi hem till Hampe igen , där däckade Hampe direkt haha , sen ritade jag och skriv på han hahahahahaha ! Jag och Carro drog hem vid 06.00 typ hahaha snacka om vi var trötta på morronen ( söndag ) , sen vid 07.15 skulle vi ner till Övre för min babygirl skulle ta bussen till Malmö för att åka hem till Nässjö igen :/ , så sen när jag kom hem sov jag ca 2 timmar sen skulle jag ner till mormor , FYY FAN vad jag är trött nu :/ Ska upp om 6 timmar , & jag kan inte sova fast jag är helt jävla CP trött :/ , detta är inte kul . .Ska ju ha skola imorron :/ , bläää . . .  Men ska lägg upp lite bilder här :) , Pusss *


ÄLSKAR DIG GUMMAN , DU ÄR BÄST I VÄRLDEN <3



CARRO  <3                                              Love you babygirl , <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: