2011-06-08
 23:53:37

Onsdag ,

Jaha , denna dagen började riktigt seegt ! Pallade inte gå till skolan , alla mina kompisar som går i min klass var sjuka :O , och den absolut bästa , Martina då , han är bort rest så jag struntade i att gå dit ^^ , ajjabajja . . Men försökte få tag i typ 100000 människor som kanske ville ta en fika , men alla var i skolan , men sen fanns Emelie Larsson som blev min räddare ^^ , så vi gick lite och shoppade och sånt :) , härligt att träffa henne igen . . Sen gick jag och hälsade på mammi på hennes jobb , sen kom André , ( min lillebror ) och hämtade mig på hans moppe :) , När jag kom hem så lade jag mig i soffan och slog på en film , sen deckade jag haha . . Vaknade typ vi 20.00 hahah , snacka om att jag måste ha varit helt trött . & ja nu sitter jag här , :P

nu måste jag sova igen haha , skolan imorron kanske :D ,

Puss på er . . Slänger upp en bild på min nya bikini överdel ^^




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: