2011-06-15
 17:38:45

Onsdag , blogg från mobilen

Jaha , fortfarande sjuk :/ men men finns inget att göra åt . Sitter just nu i bilen , har varit hos min prinsessa (min häst) . Ibland frågar jag mig själv vad jag skulle gjort utan henne ? Jag kommer bryta ihop när hon dör :( . Men men nu måste jag sluta , batteriet dör snart . Puss på er !


Snart är klockan 00.00 . Sitter här i köket med bror , mkt kul ! Ha , jag är riktigt irriterad , läste nästan precis på min FC , hade fått ett mail från min lärare , liksom jag har ha praktik nu på sommarlovet , och det lovade dom att fixa , men nu , 1 jävla dag innan vi ska sluta så är det helt plötsligt JAG som ska fixa min praktik plats och allt :O , snacka om att jag har PANIIK :O , så kan dom väl inte göra ? Elloooooor ? :O , men men , jag få fixa det ju , :/ ,
Men men , nu ska jag lägga upp några citat som jag tycker är gulliga tihi ^^

I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together

if two people are meant to be together,they will find their way back


Där finns ju fler , men det lägger jag upp en annan dag ! Nu ska jag gå och nanna hihi ,

Puss *





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: