2011-06-22
 10:23:02

Onsdag !

Jaha , redan Onsdag :O , herregud vad tiden får snabbt ! :/ inte kuul ... Idag har jag varit med Alex , & vi två är ju bara så jävla blonda om jag ska vara ärlig ! HAHA . . Hon skulle köpa en Iphone 4 , så vi gick till telenorbuitiken och hon köpte den , men när hon skulle betala så sa dom att dom bara kunde ta kort . Så vi fick gå till banken och sätta in dom pengarna på hennes kort. När vi kom in på banken så tog vi en nummerlapp , där stod nr 83 , & just nu var nummert på skärmen 51 :o , OMG ! ! ! Så vi drog till tantgul & åt glass , när vi kom ut ifrån tantgul så träffade vi min kusin Adela och hennes kompis Katta :) , så stod vi och snackade med dom en bra stund ! När vi kom in så var det väl nummer 75 , så det var ju inte många nummer kvar . Så vi satt väl där tills det var nummer 80 ,och helt plötsligt så framför oss på väggen så är där en sån konstig atomat som man kan sätta in pengar själv på ! OMG DAAAAH ! ! Hur jävla blonda får man vara ? :O , faktiaskt liiiite skrämmande hahahaha . . Men ja tack vare vår blonda intelligens så gjorde vi iaf en gammal tant väldigt glad :D . .  Hahah sen när vi skulle installera hennes Iphone så ja gick ju kanske inte det heller så bra , haHAHAH satt typ i ca 45 min innan jag fattade att vi kunde använda mitt itunes konto HAHAH ... Hmmmm hur är det igentligen med min och hennes intelligens ? xD . Och jag vet inte hur länge vi hade våra skrattattacker hahah xD , sen skulle vi installera så att man fick smeylisar när man skickade sms , men ja tröga och blonda som vi är så gick inte det heller , så vi blev arga och sura iställer och gav upp xD , HAHAHAH . . Vid 4 tiden kommer mammi och hämtar mig , efter det så körde vi till min pååållleee :) , hihi hon är mitt liv , det menar jag verkligen ! Jag kommer inte kunna leva utan henne :'(  . Nej nu måste jag sova . . Upp tidigt imorron , ska in till sjukhuset i Malmö med min lillebror ,

Puss på er !



Dan

Vad fin hon är :) och jag tror inte någon riktigt vet hur en iPhone fungerar xD


Myy Ahlgren

Tack så jätte mkt du !



Hahah nej men alltså vi gjorde ju bort oss BIG TIME !hahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: