2011-06-20
 11:23:50

Måndag , har mkt att göra !

God morron alla :) får blogga snabbt från mobilen , sitter i bilen med mammi. Idag har jag mkt att göra ! Så jag bloggar mer när jag kommer hem igen ^^ , men nu letar jag och mammi efter Skatteverket haha , för jag ska byta namn :D jag ska inte heta Myy längre ^^ hihi .

Puss på er *


22.30 . Så , *pust* gud vad jag är trött ! Men har sovit någon timme nu :) , Har varit i huset som vi ska flytta till , på Lördag flyttar vi in HELT ! För då har mammi semester ! Ska bli skönt . . Har städat & skrubbat hela ovanvåningen idag , känner mig stolt . . Bara nedanvåningen kvar :/ , buuhuu , orkar inte ! Men men , sen har jag rivet ner mina tapeter på mitt rum , så det blir att tapetsera och göra fint där sen ^^ , Nej nu ska jag lägga mig på soffa & glo på film och tjocka mig ^^

Puss *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: