2011-06-04
 20:47:25

Lördag ! TRÖTT ! ! ! ! !

Jaha , lördag idag . . Oohhh vill inte att tiden ska gå så snabbt :( , vill ha helg mkt mkt längre ! . .  Men men , har hunnit med mkt idag . . Jag och mammi har varit mkt duktiga ! ^^ , men ja , det är vi alltid ! . . Vi har hunnit med så mkt vid huset idag ! Har köpt nytt staket , nya trädgårdsmöbler , gjort rent i rabatterna och massa annat ! :) , . . Sen ja har jag åkt motorcykel med min låtsas pappa för första gången i år :) , men känns helt konstigt när vi åkte förbi en platsen där han och min lillabror small med en bil för ca 2 år sen :( ,

Ska berätta vad som hände :(

- aaahh :'( , kan inte bara detta ta slut ? Alltsåå för 2 år sen den 21 Maj var jag , mamma , sonny ( mammas kille ) , simon ( min lillebror ) , Andre ( min lillebror ) och gammen ( emmaah , min förra bästa vän ) skulle köra ner till min mormor i Klagstorp . . Sonny körde motorcykel och simon åkte bakom han , andre körde moppe och jag övningskörde . . Och mamma o gammen åkte med mig . . Vi snackar om hur allvarligt skadad simon hade blitt om han hade flygit av motorcyklen , sen , jag hinner inte ens reagera . . Jag TVÄRBROMSAR , simon och sonny har KROCKAT :'( , simon ligger i vägkanten :'( , dom rör sig inte , jag springer av bilen , en tant som har hunnit till platsen före oss försöker stoppa mig , men jag springer fram till min lillebror , tar hans hand och börjar gråta . . Han lugnar mig med att han mår bra , men han har riktigt ont i sitt vänstrabn och högra hand , den är helt svullen och uppskrapad , . Där är helt fullt med folk , dom har ringt ambulans o sånt . . Jag bara gråter och gråter , när ambulansen kommer så kommer min moster och pappa också . . Ambulans killarna tar hand om Simon och Sonny , kollar på dreas skador , Sonny kan inte röra sina ben och han känner inte dom heller , och han har jätte ont i ryggen och sin vänstra arm . . Sen kommer polisen och brankåren också , dom spärrar av hela vägen , ambulanskillarna klipper sönder simon och sonnys kläder också :( , Sen tar dom in dom i ambulanserna och kör iväg med dom , och polisen ska ta sånt blåstest på hon äckliga kärringen som körde bilen som Sonny krocka med , för hon hade kört över på Sonnys väghalva , men den jävla fittan vägrar att göra blåstestet , men efter en stund så gör hon det . . Sen åker jag , mamma, gammen och andre in till akuten i Malmö , för det är dit Simon och Sonny åkte med Ambulanserna . . Dom tar in sonny direkt på röntgen , och simon får vänta ett litet tag . . Sen när det är Simons tur så följer jag och gammen med han , för mamma och andre följde med sonny . . Jag och gammen väntar utan för när läkarna röntgar simon , sen när han är klar så kommer jag och gammen . . Sen kommer mamma och andre ner till oss efter en stund , då får vi veta att några av sonnys kotor i nacken har gått mitt av :'( , och det är jätte allvarligt :'( , faaaan ! ! ! Den kärringen som körde över på deras väghalva skulle bara veta vad hon gjort mot min familj :'( , Men efter en stund så ringer mamma till pappa , han måste sova hos simon inatt för simon får inte sova på sjukhuste själv , för han är inte över 18 år. . Så pappa kommer , sen åker jag , mamma , gammen och andre till mackdonalds , för klockan är 22.20 , sen var det igentligen meningen att jag skulle sova hos gammen , men jag mådde riktigt dåligt så jag orkade inte :( , men vi kör hem gammen , sen kör vi hem till oss och sover . . Men jag säger bara en sak , jag ska bokstavligen döda den kärringen som gjort så här mot min familj :'( , mot min lillebror :'(


Ja så gick det till . . Jag fick en stor klump i halsen när vi körde förbi och mötte bilar :( , men ja det tar sin tid :( , nej nu ska jag dra , är på dåligt humör , för alla jävla människor har PMS idag :o ,



Emma (kusin)

Nej fy usch. Hade med mått skit om jag hade behövt åka förbi där då.

Visste inte ens om denna olyckan :(



PUBLICERAT: 2011-06-04, 21:16:38 | URL: http://withloveinside.blogg.se/
missalmostgrownup

Jaa , alltså jag kan inte titta när jag åker förbi , jag blundar varje gång :( , det är jätte jobbigt än idag ! :/


Carro

Fy usch att läsa detta som hände din familj för 2 år sedan! Men jag hoppas att Simon och Sonny fortfarande lever och mår bra idag , även det som hände med dem.



PUBLICERAT: 2011-06-04, 22:25:58 | URL: http://thenameofflove.bloggplatsen.se
missalmostgrownup

Ja dom mår bra , fast Simon har fortfarande problem med sin tumme , och Sonny har problem med sin nacke och höft fortfarande :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: