2011-06-03
 13:08:14

Fredag , japp hela dagen

*pust* , jaha då var det Fredag igen , herreeguuud vad tiden går snabbt . . Håller på att flytta förfullt , nu till helgen har vi flyttat helt , tar dit alla möbler till helgen , sen är det klart ! Ska bli så jävla skönt . . Kommer lägga upp bilder på huset till helgen så ni får se ^^ , tihi . . Men men har inga andra planer för helgen iaf , tar det som de kommer :D , bäst så hihi :) , nej alltså nu måste jag fortsätta packa :O , *PANIK*

Jag var precis inne på kissie´s blogg nyss , jag måste bara säga att herregud vad hennes kropp ser hemsk ut :O , Det är ju absolut inte ett dugg snyggt med så stora sillisar till en sån pinnsmal kropp :O , någon gräns måste där gå . .

Tycker ni det är snyggt med så STORA tuttar till en sån smal kropp ? KOMMENTERA !



Visst , jag har också sillisar , men jag har normal stora till min kropp !


Rubenfelicia

Great web site! I love the content, pics and hard work!



PUBLICERAT: 2011-12-05, 11:51:28 | URL: http://rubenfelicia.bloghy.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: