2011-06-17
 21:28:39

Fredag , förkyld :(

Ussch vad jag är förkyld :( , sitter här och tycker synd om mig själv . . . Men men idag blire en lugn Fredag , men vill ut och feesta :/ , usch vad det är synd om mig . . Nej idag har det väl inte hänt något speciellt , har ringt och fixat så jag har fått praktikplats i och med att mina horlärare inte fixade det :@ , fast dom fittorna lovade det ! Men det är fixat nu , skönt iaf . . Ska ringa dit på Måndag och bestämma vilka veckor som passar mig bästa :) , wiiie ! Så får vi hoppas att jag trivs där ^^ , det är ju ändå i Klagstorp där jag har bott & min lillebror har gått på dagis där :) ! Hihi . . Men iaf nu ska jag dra , ska tjocka mig med chips och läsk med en bra film ^^ , så ser min Fredag ut , & jag GILLAR det !

Så puss på er !*





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: