2011-07-05
 18:40:58

Tisdag , blogg från mobilen .

Tjingeling ! Sitter ute i solen och bloggar . . Så har man varit ledig idag från jobb . . Så jag har passat på att förbättra min solbränna lite hihi ^^ . Sen legat och tjockat mig i soffan med lillebror Andre. Men efter det fick jag ett jävla ryck att jag ville börja träna , och min låtsas pappa har gjort ett gym där uppe , så jag har tränat mina lår / ben i 30 min idag . . Och imorron fortsätter jag :) , jag tyckte det var riktigt skönt att vara helt slut i benen :p hihi . . Måste säga att igår så hade jag en riktig mysig kväll med en viss person . Mer säger jag inte ^^ . Puss på er


Noaveronica

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!



PUBLICERAT: 2011-10-12, 11:34:37 | URL: http://noaveronica.blogbloc.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: