2011-07-25
 17:34:53

Måndag ,

Har inte bloggat på jäätte länge :/ men har inte tid känns det som . . Har haft mkt att göra , sen har jag inte ens tänkt på att blogga . . Men men :/ Just nu är jag hos pappi , ska snart bli hämtad av mammi och resten av kvällen ska jag träna och sola (: , oohh jag längtar !! Hmm känns konstigt att jag har börjat tycka om att träna hahah xD men det är härligt ^^ . . Och ja imorron ska jag äntligen träffa älskade Alexandra och hennes lilla ny födda prins (: jag längtar riktigt mkt , han blir 2 veckor idag :* hihi och jag ska med imorron när han ska vägas (: , Längtar till jag själv får barn ! Dom är så himla underbara och ur gulliga (: , ja det finns knappt något mer underbart !! Bara låta det lilla livet ligga i ens famn och titta på de i timmar ! Gud vad man längtar !!! Nej nu ska jag dra , måste packa mina saker :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: