2011-07-30
 17:54:19

Lördag , paarty ! (:

Så , nu har vi Lördag ! (: , ska bli party hela natten med världens bästa Emmaah . .
Så nu ska jag börja fixa mig , har tränat och solat , så nu blire ett långt varmt bad ^^ , känner mig faktiskt väldigt duktig nu när jag har börjat träna :D . .
Iaf , jag ska fira att jag äntligen kan ringa och beställa tid till det jag ska göra (: , så på måndag ska jag ringa det samtalet ^^ ,
Jag kan avslöja nu vad det är , det är en bröstförstoring . . Visst jag har redan gjort en men jag vill ha ännu större , så vi får hoppas att det går , igentligen ville inte min läkare på akademikliniken göra större , för jag är för smal :( ,
men oohh ! Jag vill liksom inte gå upp i vikt heller , för jag trivs med min kropp :( , men men vi får la hålla tummarna . .
Nej nu måste jag dra !

 Pusss *




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: